run the brand

pytania i odpowiedzi

Co to jest agencja marketingowa 360°?

Agencja marketingowa 360° to firma, która oferuje kompleksowe usługi marketingowe obejmujące szeroki zakres działań promocyjnych i komunikacyjnych na wielu platformach. Celem takiej agencji jest zapewnienie spójnej i efektywnej strategii marketingowej, która działa we wszystkich kanałach – od cyfrowych po tradycyjne media. Usługi takiej agencji mogą zawierać planowanie i wykonanie kampanii reklamowych, strategie cyfrowe, marketing w mediach społecznościowych, content marketing, SEO, e-mail marketing, analizę danych i wiele innych. Agencja marketingowa 360° ma na celu nie tylko zwiększenie widoczności marki, ale również budowanie silnych relacji z klientami i osiąganie konkretnych celów biznesowych swoich klientów.

Jak długo jesteśmy na rynku?

Jesteśmy na rynku od stycznia 2007 roku.

Jak się rozliczamy?

Mamy elastyczny model rozliczania w zależności od rodzaju świadczonej usługi. Rozliczamy się zarówno abonamentowo, projektowo, jak i za success fee.

W jakich branżach mamy doświadczenie?

15 lat doświadczeń to także ogromne portfolio i setki zrealizowanych projektów w wielu branżach. Nasi Klienci wywodzili się z niemal wszystkich gałęzi gospodarki – od budownictwa, ciężkiego i lekkiego przemysłu, przez kosmetyki i produkty związane z urodą oraz zdrowiem po IT i wysokie technologie.

Czy usługi są raportowane?

Tak, każda świadczona przez nas usługa jest raportowana Klientowi w cyklu miesięcznym. Na życzenie raportujemy nasze działania także dodatkowo w cylkach tygodniowych lub kwartalnych.

Jak mogę określić, która strategia marketingowa będzie najlepsza dla mojej firmy?

Najlepsza strategia marketingowa jest zawsze dostosowana do specyficznych potrzeb, celów oraz kontekstu rynkowego Twojej firmy. Na początku współpracy przeprowadzamy szczegółową analizę Twojej działalności, rynku, konkurencji, dotychczasowych działań komunikacyjnych i marketingowych oraz grupy docelowej, aby zrozumieć, jakie działania przyniosą największe korzyści. Na podstawie zebranych danych, tworzymy strategię, która integruje różne kanały i metody komunikacji, aby maksymalizować zasięg i skuteczność kampanii. Regularnie monitorujemy wyniki i dostosowujemy strategię w odpowiedzi na zmieniające się warunki i feedback, zapewniając, że Twoje cele biznesowe są zawsze priorytetem.

Kto zajmuje się kontaktem z Klientem?

Kontaktem z Klientem zajmuje się zawsze konkretna osoba – Project/Account Manager. To ona odpowiada za koordynację bieżących działań, przydzielanie zadań poszczególnym członkom zespołu obsługującego Klienta oraz raportowanie.

Jakie są główne kroki w procesie współpracy z Waszą agencją?

Proces współpracy z naszą agencją marketingową zaczyna się od wstępnego spotkania lub konsultacji, podczas której omawiamy Twoje oczekiwania i cele. Następnie przeprowadzamy analizę rynku i konkurencji oraz opracowujemy szczegółowy plan działania. Po zatwierdzeniu strategii przez klienta, przechodzimy do etapu implementacji, w ramach którego aktywnie realizujemy zaplanowane kampanie i działania. W trakcie realizacji projektu zapewniamy regularne raporty postępów i efektów. Prowadzimy także stałą komunikację z Klientem, podczas której na bierząco aktualizujemy nasze działania, a także zdobywamy nową wiedzę o Twojej firmie, aby udoskonalać nasze kampanie marketingowe. Końcowy etap to analiza wyników i w razie potrzeby optymalizacja dalszych działań.

W jaki sposób mierzycie sukces realizowanych kampanii marketingowych?

Sukces naszych kampanii marketingowych mierzymy za pomocą precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników KPI (Key Performance Indicators), które najlepiej odpowiadają celom każdej kampanii oraz dobranym narzędziom. W zależności od rodzaju kampanii mogą to być takie metryki jak: zwiększenie ruchu na stronie, wzrost konwersji, poprawa rozpoznawalności marki, zaangażowanie w mediach społecznościowych oraz zwrot wydatków z kampanii. Używamy zaawansowanych narzędzi analitycznych do śledzenia tych wskaźników (Google Analytics, Senuto, Google Search Console), co pozwala na bieżące monitorowanie efektywności kampanii i szybką reakcję na potrzeby dostosowania strategii. Regularne raportowanie wyników umożliwia naszym klientom śledzenie postępów i efektywności inwestycji w marketing.

poproś o dedykowaną ofertę

Skontaktuj się z nami i zyskaj darmowy audyt wizerunku swojej marki w interesującym Cię obszarze. Bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie ofertę zawierającą diagnozę obecnej sytuacji i proponowane działania.