Od idei do treści posta: Jak kreować treści social media, które angażują?

Tworzenie treści na social media

W erze, gdy każdy scroll przez ekran może być albo przepustką do zaangażowania, albo szybką drogą do zapomnienia, istotne staje się tworzenie treści, które nie tylko zatrzymają wzrok, ale też zapadną w pamięć. W Run The Brand wiemy, że klucz do tworzenia treści, które angażują, leży nie w chaotycznym wyrzucaniu słów i obrazów w przestrzeń cyfrową, ale w precyzyjnym rzemiośle, które łączy wiedzę, empatię i strategię. Zrozumienie platformy i społeczności social media Niezależnie od tego, czy mówimy o Instagramie, Twitterze, […]

Czy tworzenie treści SEO może być kreatywne?

tworzenie treści SEO - wykres ukazujący postęp w pozycjonowaniu witryny pozycjonowanej przez agencję SEO Run The Brand

W czasach, kiedy konkurencja w internecie jest ogromna, nie wystarczy już tylko dobrze zoptymalizować stronę internetową pod kątem wyszukiwarek. Oczywiście, ważne jest, aby zawartość strony odpowiadała zapytaniom użytkowników i była łatwa do znalezienia przez wyszukiwarki. Jednakże, w tłumie podobnych stron, potrzeba czegoś więcej i tutaj pojawia się kreatywność. Wzbogacając swoją strategię SEO kreatywnymi zabiegami, możesz zyskać przewagę nad konkurencją i zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. W tym artykule […]

Jakie znaczenie ma tworzenie bloga firmowego w komunikacji marketingowej?

blog firmowy - czy warto go prowadzić

Obecnie blogi firmowe są coraz częściej wykorzystywane jako instrument komunikacji marketingowej. Choć w procesie tworzenia strony firmowej nie trzeba oczywiście uwzględniać miejsca na blog, ten sposób komunikacji z klientami ułatwi przybliżenie im produktów lub usług oraz zacieśnienie więzi. Odpowiednio prowadzony blog poprawia także widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Czym jest blog firmowy? Strona internetowa służy przede wszystkim do prezentowania klientom oferty. Blog jest […]

Rola researchu w tworzeniu produktów digitalowych

UX design, strategia digital

Projektowanie cyfrowych produktów, aplikacji webowych i stron www nie polega jedynie na perfekcyjnym doborze kolorów i innowacyjnych rozwiązań. Ważne jest przede wszystkim to, żeby odpowiadał na realne problemy i potrzeby grupy docelowej, realizując Twoje biznesowe założenia i cele. Faza discovery – czym jest? Etap discovery następuje zaraz po pierwszych konceptualizacja i dyskusjach dotyczących idei twórców produktu. Jest to pierwsza, formalna faza, która jednocześnie zdaje się kluczowa dla powodzenia […]

Kreatywne tworzenie treści pod SEO

Treści SEO, agencja SEO, kreacja treści zoptymalizowanych dla wyszukiwarek internetowych

Co pierwsze przychodzi Ci na myśl, gdy słyszysz hasło SEO copywriting? Treści ukierunkowane na wybrane słowa kluczowe? Optymalizowanie tekstów na podstawie wytycznych wyszukiwarek internetowych? A może pisanie przyjazne robotom, które indeksują daną witrynę? Wszystko się zgadza, jednak nie można zapominać o tym, że kluczem do sukcesu jest zainteresowanie odbiorcy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak tworzyć treści SEO, aby pogodzić kreatywność z doskonałą optymalizacją! Zdefiniuj odbiorców treści SEO […]

Po co markom strategia?

Odbiorcy marki, której strategia, misja i wartości jasno wybrzmiewają, są w stanie zapłacić za jej usługi/produkty nawet kilkadziesiąt procent więcej. Już od dawna nie wystarcza sprzedaż towaru, klienci pragną mieć poczucie, że za finalnym produktem stoją konkretne wartości. Transparentność i jasno określona strategia firmy przyciąga również pracowników, dla których jej istnienie stanowi ważny aspekt podczas procesu rekrutacji. Czym jest strategia marki? Jest to dokument, który stanowi esencję brandu. […]

Po co komu media tradycyjne – czy media relations jeszcze działają?

W dobie świetności Internetu i mediów społecznościowych wydaje się, że media tradycyjne schodzą na dalszy plan. Jednak nie bez powodu są nazywane czwartą władzą – to właśnie one mają najwyższy wskaźnik oddziaływania społecznego, większy od polityki czy show-biznesu. Z tego powodu przedsiębiorcy, którym zależy na prowadzeniu nowoczesnej komunikacji, powinni skupić się na umiejętnym zarządzaniu marką w różnych mediach i w 100% wykorzystać ich siłę. Śmierć mediów tradycyjnych – fakt czy mit? Od wielu lat […]

Jak w dwa miesiące sprzedać wszystkie lokale w inwestycji mieszkaniowej?

W trakcie 2-miesięcznego planu marketingowego, zrealizowanego przez naszą agencję, udało się sprzedać aż 100% dostępnych w inwestycji mieszkań. Jakie działania podjęliśmy, aby osiągnąć ten cel? O deweloperze Firma jednego z naszych klientów, działająca na rynku deweloperskim powstała wiosną 2021 roku, rozpoczynając jednocześnie sprzedaż swojej pierwszej inwestycji mieszkaniowej znajdującej się w Łodzi. Chcąc osiągnąć główny cel, jakim była sprzedaż jak największej ilości mieszkań w jak […]

Korzystamy z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość użytkowania serwisu i świadczonych usług.
Kontynuując akceptujesz naszą politykę prywatności.