poproś o dedykowaną ofertę

Skontaktuj się z nami i zyskaj darmowy audyt wizerunku swojej marki w interesującym Cię obszarze. Bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie ofertę zawierającą diagnozę obecnej sytuacji i proponowane działania.

public relations

Jesteśmy widoczni! – PR produktowy, korporacyjny oraz działania Media Relations pozwalają nam kreować przewagę konkurencyjną marki na rynku, a także budować zaufanie wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Dbamy o to, aby firmy były blisko swoich odbiorców, dlatego wspieramy działania PR, organizując eventy oraz oferując usługi z zakresu CSR.

  • Media Relations – relacje z mediami
  • CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Eventy
  • Community Relations – relacje z bliskim otoczeniem
  • PR korporacyjny i relacje inwestorskie
  • PR produktu
  • PR kryzysowy – audyt, przygotowanie firmy na kryzys – księga zarządzania kryzysowego, prowadzenie działań PR kryzysowego
komunikacja

komunikacja wewnętrzna

Pracownicy to najlepsi ambasadorzy marki. Kładziemy mocny nacisk na skuteczną strategię komunikacji wewnętrznej. Silne i dobre relacje pomiędzy pracownikami, poszczególnymi działami, a także menadżerami i partnerami to kluczowy czynnik sukcesu marki.

  • Employer branding – budowanie marki pracodawcy
  • Strategie komunikacji wewnętrznej
  • Custom publishing  – wydawnictwa wewnętrzne (gazety, biuletyny, newslettery, raporty, trendbooki, albumy, wydawnictwa wizerunkowe)
  • Audyty komunikacji wewnętrznej
  • Audyty gazet i innych wydawnictw wewnętrznych
  • Akcje specjalne, programy CSR rozwijane z pracownikami, eventy

strategie i audyty

Dobra strategia precyzuje cele oraz kierunek działań marki. Dlatego, zanim zaczniemy współpracę, poznajemy biznes Klienta, a następnie wspólnie ustalamy cel i kierunek naszych działań. Proponując strategie biznesowe i komunikacyjne, a także wprowadzając marki, produkty i start-upy na rynek, zaczynamy od analizy obecnej sytuacji, następnie poznajemy grupy docelowe, a na koniec przedstawiamy nasz koncept kreatywny i propozycje działań.

  • strategia komunikacji
  • strategia marketingowa
  • launch start-upów
  • wprowadzanie marek i produktów na rynek
  • dobór narzędzi komunikacji
  • wsparcie w ustalaniu budżetów marketingowych