specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych celem analizy potrzeb potencjalnych klientów
- budowanie bazy danych klientów
- pozyskiwanie klientów – wyłącznie B2B
- umawianie spotkań ze specjalistami ds. marketingu
- współtworzenie i realizacja projektów handlowych z klientami biznesowymi
- współpracę z pozostałymi działami/osobami w firmie w celu przygotowywania ofert handlowych
Wymagania
- minimum pół roku doświadczenia w sprzedaży (mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży agencji digital lub marketingowej)
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów telefonicznych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej w celu analizy potrzeb Klienta
- umiejętność szybkiego uczenia się
- wysokie zdolności komunikacyjne
- pozytywne nastawienie
- inicjatywę w działaniu
Oferujemy:
- wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się agencji marketingowej
- możliwość pracy hybrydowej oraz pracy na 1/2 etatu
- komputer służbowy, telefon służbowy, atrakcyjne biuro (nie open space) z dostępem do kuchni w centrum miasta